loading...

جديدترين و به روز ترين مطالب زناشويي و محصولات جنسي

در اين وبلاگ بهترين مطالب زناشويي و همچنين معرفي بهترين محصولات زناشويي معرفي مي گردد

بازدید : 90
دوشنبه 3 خرداد 1400 زمان : 19:57

مراکز فروش کاپ قاعدگی:

ورزش های قاعدگی و ورزش های کف لگن
6 اکتبر 2019


28 ژانویه 2014 توسط erin · (ویرایش)

مقاله جالبی در رابطه با سلامت قاعدگی. این مقاله شامل نکاتی برای تقویت کف لگن و استفاده از لیوان قاعدگی است. من می دانم که همه ما باید کف لگن خود را تقویت کنیم و این مقاله خارق العاده را پیدا کردم که مفیدترین است. به زیر مراجعه کنید.

مدارک و شواهد انجام تمرینات کف لگن برای کاهش بیماری های قاعدگی هیچ پشتیبانی مستقیمی از ادبیات ندارد. بنابراین ، من سعی کردم این را به عنوان یک تحقیق در زمینه حرفه ای فیزیوتراپیست ، با عنوان "برای کشف مزایای رمزگذاری تمرینات کف لگن در رابطه با قاعدگی" دنبال کنم. اگرچه ادبیات دقیقاً مربوط به این تحقیق کمیاب بود و یا هیچکدام یافت نشد ، اما دو فرضیه غالب بر اساس مجاورت آناتومیکی عضلات کف لگن و سیستم تولید مثل زنان تنظیم شد و آنها

[1] PFE می تواند توجه ساختارهای عصبی عروقی را جلب کند تا خون کافی و تأمین هورمونی را به اندام های تولید مثل زن برای تنظیم برنامه های سالم قاعدگی ارائه دهد.

[2] PFE می تواند میزان نکروز آندومتر را کنترل کند.

دستورالعمل برای شرکت کنندگان:

دستورالعمل های خاصی به شرکت کنندگان داده شد تا تمرینات را بصورت ضربان دار در روز انجام دهند ، در رابطه با ترشح ضربان قلب GnRH از هیپوتالاموس ، برای علامت گذاری ساختارهای عصبی عروقی
در مورد نیاز مواد مغذی به اندام های تولید مثل. به شرکت کنندگان آموزش داده شد که عضلات کف لگن را به مدت کمتر از 50 تا 100 بار در روز منقبض نکنند.

مزایای کسب شده توسط شرکت کنندگان:

مشخص شد که خواص مفید PFE چندین مورد مانند کاهش درد قاعدگی [شامل درد زیر شکم ، کمر درد ، درد پا و ساق پا] ، کاهش میزان و روزهای خونریزی ، تنظیم چرخه های قاعدگی ، از بین رفتن تنش قبل از قاعدگی است. ، کاهش اختلالات گوارشی روده در هنگام قاعدگی ، کاهش ماستالژی ، افزایش اعتماد به نفس برای مقابله با قاعدگی و توانایی جلوگیری از نشت قاعدگی در طی فعالیت هایی که فشار داخل شکمی مانند سرفه ، عطسه ، خنده و غیره را افزایش می دهد.

نتیجه:

متخصصان زنان و غدد می توانند علاقه بیشتری به کشف بیشتر (با استفاده از تعداد زیادی از شرکت کنندگان) برای آشکار کردن کل مزایای PFE نشان دهند. علاوه بر این ، زنان مبتلا به اختلالات مختلف زنان و زایمان با ناهنجاری ساختاری و عملکردی در سیستم تولید مثل ، از جمله بیماری های قاعدگی ، می توانند آزمایش شوند که آیا پاسخ دهندگان ایده آل به اثرات سلامتی تمرینات کف لگن ، همراه با پیشگیری موجود هستند.

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/؟expert=Vinodh_Rajkumar

این اعلان را به اشتراک گذارید:

دسته بندی ها
همه ارسال ها
5 دلیل برای استفاده از Luna لازم است
بهترین غذا برای خوردن در طول دوره
بهترین غذاهای دورهمی
کووید 19
روی قاعدگی خود ورزش کنید
عاشق غذا
غذاها برای یک دوره بهتر
نحوه تمیز کردن فنجان قاعدگی
نحوه تمیز کردن یک فنجان دوره ای
نحوه برداشتن فنجان قاعدگی
جام لونا
چرخه قاعدگی
سلامت قاعدگی
غذاهای راحتی قاعدگی
فنجان قاعدگی - ضایعات کمتری
جام قاعدگی TSS
جام قاعدگی در اخبار
درد قاعدگی ، علائم
محمد ایوب
بولتن خبری نانیمو
بهداشت کف لگن
جام دوره
ورزش دوره ای
جوانب مثبت و منفی جام قاعدگی
جام قاعدگی اخیر
قبض آب خود را کاهش دهید.
صرفه جویی در مصرف آب
سیلویا جونز
TSS
سموم موجود در تامپون ها؟
پوشیدن جام قاعدگی
TSS چیست
توانمندسازی زنان
sensibledigs.com
پستهای اخیر
لیوان های قاعدگی و محیط

13 اکتبر 2020

11 موردی که شما هرگز از پوشیدن فنجان قاعدگی نمی دانستید

11 آگوست 2020

تمام آنچه در مورد لیوان قاعدگی و دویدن باید بدانید

26 ژوئیه 2020

یک فنجان دوره ای می تواند به قاعدگی شما کمک کند
خاله فلو بهتر می داند
فنجان های دوره ای می توانند خون بیشتری نسبت به روش های دیگر حفظ کنند ، به بسیاری از خانم ها اجازه می دهد تا از آنها به عنوان یک انتخاب دوستدار محیط زیست برای استفاده از تامپون استفاده کنند. بسته به جریان خود ، می توانید تا 12 ساعت یک فنجان بپوشید. ما در Lunacups در صورت داشتن دهانه رحم کم یا زیاد شما را در خود جای می دهیم ، تا آنجا که می دانیم DivaCup فقط زنان دارای دهانه رحم بالا را در خود جای داده است. فنجان قاعدگی ما به طور خاص قابل انعطاف است و به راحتی جمع می شود و بدون دردسر وارد می شود و سپس باز می شود تا مهره ای در واژن ایجاد کند که فاقد نشت باشد. ما در سه اندازه فنجان قاعدگی ، یک مینی ، یک فنجان کوچک و بزرگ برای تمام مراحل و سن خانم ها ارائه می دهیم.

هر دختری در مورد زن بودن خیال پردازی می کند و غالباً مشتاقانه منتظر روزی است که زن با رسیدن پریود شود. برای هر مرحله از زندگی شما یک فنجان قاعدگی داریم. ما پیشنهاد می کنیم بهترین فنجان به عنوان آغازگر مینی فنجان باشد. این مناسب برای زنان دختر جوانی است که تازه سفر قاعدگی خود را شروع می کنند. با گذشت زمان ، حرکت به فنجان مرحله بعدی توصیه می شود و پس از بچه دار شدن ، ما هنوز پشت (یا خون) شما را داریم ، با اندازه بعدی بالاتر. خاله فل یک قسمت طبیعی از زندگی است و هرچه زودتر عادت کنیم که دوره های خود را از نظر مثبت تجربه کنیم ، در این صورت برای هر چیز دیگری که پیش بیاید بسیار خوشحال و مجهز خواهیم بود.

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

برچسب ها کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی ,
بازدید : 97
شنبه 1 خرداد 1400 زمان : 21:31

راهنمای HELLO CUP به دوره مسافرت
ابتدا - خرید یک جام سلام. احتمالاً می توانیم این وبلاگ را در همان جا به پایان برسانیم زیرا این بهترین نکته برای سفر دوره ای است. اما بیایید توضیح دهیم که چرا

به روزهای قبل از میلاد (قبل از فنجان) برگشتم ، کوله پشتی کردم و همه چیز را تجربه کردم که فقط می تواند به عنوان برخورد وحشتناک حمام توصیف شود. کنار آمدن با یک دورهمی به آن حمامهای وحشتناک و خوب ، من احتمالاً باید مستقیماً می دیدم که پس از بازگشت به خانه کوچک می شوم زیرا ، سالها بعد ، بازهم ها هنوز اتفاق می افتند. من به خصوص با یک تجربه مهمانی ماه کامل در تایلند دلگیرم که شامل تلاش برای برداشتن یک تامپون در حین سوراخ چسبناک در زمین و همزمان نگه داشتن نفس برای جلوگیری از توهین به حواس از بدترین نوع در حالی که همچنین دعا برای یک الهه دستمال توالت که ناگهان ظاهر شود (آنها ظاهر نشدند). اگر فقط در مورد قلمروهای قاعدگی می دانستم. اگر پریود هستید و قصد سفر دارید ، لطفاً از اشتباه من بیاموزید - اطمینان حاصل کنید که لیوان قاعدگی اولین چیزی است که بسته می کنید.

پس چرا Hello Cups دوست خوب سفر است؟

شما فقط به یک اتاق بیشتر در کیف خود نیاز دارید.
آنها حدود سه برابر بیشتر از تامپون نگه می دارند - بنابراین زمان بیشتری برای گشت و گذار در جهان ، زمان کمتری در شرایط دستشویی مانند موارد بالا صرف می شود.
اگر در بیابان هستید - تعویض جام قاعدگی آسان است - فقط محتوای آن را خالی کرده و دوباره در آن را بیرون بیاورید - هیچ ضایعاتی برای حمل با شما وجود ندارد.
اگر مدت طولانی پرواز می کنید و دوره قاعدگی شما به پایان می رسد - قبل از عزیمت فنجان خود را بگذارید تا اگر در اواسط پرواز پریود شدید ، دیگر مرتب شده اید و می توانید آرامش خود را حفظ کرده و فیلم خود را در پرواز ادامه دهید.
در بعضی از کشورها ، به خصوص در آسیا ، یافتن تامپون برای خرید بسیار دشوار است (که به نظر ما چیز خوبی است - اما فقط در صورت تهیه یک فنجان!)
با سلام کاپ خود می توانید شنا کنید - نه تنها خون را در بدن نگه می دارد ، بلکه مهمتر از همه ، آب را نیز از آب نگه می دارد ، بنابراین دیگر تامپون های مرطوب پر از آب دریا / آب استخر کلردار وجود ندارد.
آیا یک نقطه از اسب سواری انجام می دهید؟ فنجان ها برای پیاده روی با اسب فوق العاده هستند و شما از سرکوب رشته تامی و سندرم پد دسته ای رنج نخواهید برد.
یک فنجان پنج سال به طول خواهد انجامید - که تعطیلات بسیار طولانی است.
Hello Cup خود را می توانید حداکثر تا 12 ساعت ترک کنید
سرانجام ، اگر خود را با یک بطری تکیلا در مکزیک می بینید ، فنجان شما می تواند به اندازه یک لیوان تکه ای دو برابر شود (فقط ابتدا آن را استریل کنید).
اگر بطری آب را به راحتی آب نمی نوشید ، فنجان خود را آبکشی کنید. Hello GO ما یک اسپری ضدعفونی کننده دست و فنجان به اندازه سفر است و هنگام مسافرت نیز عالی است. این یک مانع است که باعث می شود دست ها و میکروب های فنجان شما تا 24 ساعت - حتی با شستشوی بعدی - آزاد باشد.

کاپ قاعدگی برای دختران:

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

برچسب ها کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی ,
بازدید : 118
جمعه 31 ارديبهشت 1400 زمان : 17:49

دوره بی خانمان ها
10 دسامبر 2018 | 0 نظر

"یک زن نیازمند."

همه ما این عبارت را همیشه می شنویم ... و این عبارت را زیاد می گوییم. در اینجا در Pixie Cup ، ما برای هر فنجان خریداری شده یک فنجان قاعدگی به "یک زن نیازمند" می دهیم ، اما گاهی اوقات این عبارت کمی دور به نظر می رسد.

به نظر نمی رسد کسی که می شناسید. شاید کسی که دوستش دارید. شاید کسی فقط دوست دارد. شما.

دختر
مثل این است که بگویید "آنجا جایی ، میلیون ها مایل با من فاصله دارد ، یک" کاربر فنجان قاعدگی "جدید وجود دارد.

آسان است که به چیزهای غم انگیز فکر کنید ، و سپس حرکت کنید. اما چیزهای غم انگیز واقعاً مهم هستند. شاید این مواردی است که ما باید درباره آنها بیشتر فکر کنیم.

امروز ، ما می خواهیم کمی از واقعیت آنچه "یک زن نیازمند" دریافت Pixie Cup می بیند ، به شما ارائه دهیم.

طبق گزارش ارزیابی سالانه بی خانمانها به کنگره در سال 2017 ، میزان زنان بی خانمان در ایالات متحده 215،709 نفر است. 215 زن هزار زن این یک عدد بزرگ هکاست. از این تعداد ، احتمالاً 60٪ در این ماه یک دوره را تجربه می کنند.

لحظه ای وقت بگذارید و این را تصور کنید. اگر زن هستید و در یک محیط زندگی ناپایدار هستید ، چیزهای زیادی را در ذهن خود دارید. شما دائماً در تلاش هستید تا بفهمید که شب را کجا باید بگذرانید و وعده غذایی بعدی شما از کجا خواهد آمد و بیش از موارد "کوچکتر" مانند محصولات دوره ای ، نگران امنیت شخصی هستید. از آنجا که شما هر شب در یک مکان به خانه نمی آیید ، همه چیزهایی که دارید باید قابل حمل باشند. همچنین ، اگر قادر به حفظ رژیم غذایی سالم و مقوی نیستید ، قاعدگی شما نامنظم و پیش بینی سخت است. آیا علاوه بر ساده ترین نیازها مانند لباس ، مسواک ، صابون و مواد غذایی کوچک ، آیا اتاق اضافی برای لول زدن در جعبه های اضافی تامپون و پد دارید؟ ناگفته نماند ، از کجا پول تهیه این وسایل را می گیرید؟ هزینه محصولات قاعدگی می تواند تا 15 یا 20 دلار در هر دوره باشد!

زنان بی خانمان ماهانه با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند و باید در بدترین شرایط با درد و آشفتگی یک دوره مبارزه کنند.

وقتی یک فنجان قاعدگی رایگان برای یک دختر بی خانمان تهیه می کنیم ، به او هدیه آزادی می دهیم.

ما به او آزادی خواب می دهیم بدون ترس از نشتی وقتی هیچ سرویس بهداشتی در دسترس نیست ، بخوابد. ما به او آزادی می دهیم بدون اینکه سالانه صدها دلار هزینه کنیم ، تمیز و بهداشتی بماند. ما به او این آزادی را می دهیم که در جستجوی کار انعطاف پذیر باشد و نگران این نباشید که آیا توانایی تهیه جعبه تامپون بعدی را دارد یا نه.

هنگامی که یک جام Pixie برای خود یا یکی از دوستان خود خریداری می کنید ، ما یک جام Pixie را از شما به یک زن نیازمند می دهیم ، که این باعث آزادی دوره برای سالهای آینده خواهد شد.

حالا این چیزی است که باید درباره آن صحبت کنیم.

اگر از قبل جام Pixie دارید اما می خواهید یکی دیگر را به یک زن نیازمند اهدا کنید ، می توانید همین کار را اینجا انجام دهید!

پیگیری / پینگ بک
بیایید در مورد تامپون صحبت کنیم | جام Pixie - […] در سراسر جهان برای مقابله با دوره های خود هر روز تلاش می کنند؟ حتی در ایالات متحده ، زنان بی خانمان

اینجا :

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

برچسب ها کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی ,
بازدید : 109
پنجشنبه 30 ارديبهشت 1400 زمان : 15:43

استریل کردن جام قاعدگی
20 ژانویه 2020 | 0 نظر

استریل كردن فنجان قاعدگی برای افزایش عمر فنجان و همچنین ایمن بودن استفاده از آن مهم است. یکی از بهترین ویژگی های یک فنجان قاعدگی این است که می توان تا 12 ساعت با اطمینان از آن استفاده کرد (این امر به جریان شما نیز بستگی دارد.) با این حساب ، یک شستشوی سریع در طول روز بسیار خوب است ... به یاد داشته باشید ، ما برای یک دوره نگهداری کم استرس ، تیراندازی می کنید!

با همه سر و صدا در مورد BPA و ظهور مواد مختلف قابل استفاده مجدد ، مهم است که بدانید چه چیزی بدن شما را لمس می کند و چه چیزهایی را در آن قرار می دهید. لیوان های قاعدگی از سیلیکون درجه پزشکی ساخته می شوند. این نگرانی از استفاده از آن در بدن ما را از بین برده و تمیز کردن آن بسیار آسان است! در اینجا همه چگونگی ها وجود دارد!


چگونه می توانم برای اولین بار جام قاعدگی خود را تمیز کنم؟
بله جام جدید قاعدگی شما فرا می رسد. عصبی و هیجان زده هستید مثل قرار ملاقات کور است. اما کثیف تر شما آن را باز کرده اید ، حالا چه؟ آن را بجوشانید! تقریباً 5 دقیقه جوشیدن یک روش ساده برای اطمینان از تمیز بودن جام شما و آماده استفاده است! مطمئن شوید گلدان شما به اندازه کافی آب دارد تا فنجان قاعدگی بتواند به اطراف شناور شود.

هک زندگی: فنجان خود را درون یک لیسک فشار دهید و در آب غوطه ور شوید. این از فنجان شما در برابر تماس شدید با ته ظرف محافظت می کند ، که می تواند به آن آسیب برساند.


شستشوی سریع
شستن دستشویی که هم برای ایمنی فنجان و هم برای شما فرموله شده بهترین است. برای یک گزینه ملایم ، Pixie Cup Wash ما را بررسی کنید! صابون کف مانند از ترکیبات گیاهی ساخته شده و به گونه ای ساخته شده است که به واژن یا سطح pH آسیب نرساند. اگر Pixie Cup Wash ما در حال حاضر در دسترس شما نیست ، مطمئن شوید که چیزی را انتخاب کنید که حاوی رنگ ، روغن یا مواد شیمیایی سخت نباشد. عطرها نیز برای خانم های ما ممنوع است!

با آب گرم بشویید و پاک کننده استفاده کنید. بین انگشتان خود را بمالید تا باقی مانده یوکی از بین برود.
فنجان را با آب و پاک کننده پر کنید ، کف دست خود را بالای آن قرار دهید تا یک مهر و موم و SQUEEZE ایجاد کنید! این باعث می شود آب و صابون از سوراخ های مکش اطراف قسمت بالا خارج شود. اگر چیزهای لجبازی هنوز در سوراخ ها هستند ، یک خلال دندان را به الکل مالش دهید و به آرامی فشار دهید.
Pixie Cup Wash خود را زیر دوش نگه دارید! فنجان خود را در آنجا خالی و تمیز کنید تا درهم و برهمی حفظ شود!
مواد پاک کننده برای جلوگیری از موارد زیر:
صابون معطر / معطر
صابون ظرفشویی
سفید کننده
صابون بر پایه روغن
مالیدن الکل
صابون های ضد باکتری
جوش شیرین

استریل کردن جام قاعدگی
پاک کردن فنجان قاعدگی با آب و صابون هر بار که فنجان خود را خالی می کنید کاملاً خوب است. با این حال ، وقتی می خواهید آن را برای ماه کنار بگذارید یا برای استفاده بیرون بکشید ، باید عقیم شوید. هنگامی که به درستی انجام شود ، عقیم سازی تمام باکتری ها را از بین می برد بنابراین هیچ چیز به رشد خود ادامه نمی دهد.

سیلیکون با درجه پزشکی کاملا عالی است. این به لطف ما است ، اما به اندازه کافی ناهموار است تا لکه های کمی داشته باشد و تا 500 درجه فارنهایت نیز در برابر حرارت مقاوم است. جوشاندن فنجان متداول ترین روش عقیم سازی است. اگر یک اجاق گاز در دسترس ندارید ، ظرف استریلیزاسیون Pixie Cup ما مایکروویو فنجان قاعدگی شما را بسیار آسان می کند! Fill را با آب پر کنید ، فنجان قاعدگی خود را داخل آن قرار دهید و درب آن را روی آن قرار دهید ، اما آن را کاملاً محکم نکنید. فضایی را بگذارید تا هوا بتواند با خیال راحت از آن خارج شود.


آیا هم اتاقی دارید؟ آیا به زودی به دیدار اقوام می روید؟ یا شاید شما علاقه زیادی به استفاده از همان وسایل آشپزخانه برای جوشاندن جام قاعدگی که برای پختن آن استفاده می کنید ندارید! ما شما را می شنویم بخار Pixie Cup یک رفع سریع 3 دقیقه ای برای عقیم سازی است و می تواند در حالی که آماده می شوید یا یک قهوه برای خود می ریزید ، انجام می شود. فقط چند اینچ فضای پیشخوان حمام یا کمد اتاق خواب شما می گیرد. حتماً دستورالعمل های موجود را دنبال کنید تا با خیال راحت فنجان خود را بخارپز کنید. این یک روش عالی برای عقیم سازی جام قاعدگی بدون جوشیدن است.

چگونه جام عادت ماهانه خود را در جمع تمیز کنم؟
به خاطر داشته باشید ، جام Pixie شما طوری طراحی شده است که حداکثر 12 ساعت بماند ، اما زندگی اتفاق می افتد و همه ما در شرایط نه چندان مطلوب قرار می گیریم! گزینه مورد علاقه ما برای این کار دستمال مرطوب Pixie Cup ماست. کیف نمی کنید؟ این بسته ها باریک هستند ، بنابراین می توانید یکی از آنها را در کیف پول یا کلاچ خود بریزید مشکلی نیست! دستمال مرطوب ما قابل تجزیه و تجزیه و قابل شستشو است بنابراین شما می توانید شستشو داده و بروید.

لکه های فنجان قاعدگی و بو چیست؟
گاهی اوقات هر کاری که انجام می دهیم ، بوی ماندگاری می دهد. منطقی است ، درست است؟ جام قاعدگی شما کار کثیفی دارد! شستشوی سریع از بین بردن بو و وسایلی که معمولاً در خانه دارید ، یک راه حل آسان است.

لکه ها در همه جا اتفاق می افتد - روی پیراهن ها ، کفش ها ، کیف های مورد علاقه ما و حدس می زدید: لیوان های قاعدگی. خلاص شدن از شر لکه ها امکان پذیر است! همچنین نباید قدرت خورشید را که هر روز داریم دست کم بگیریم. فنجان خود را مستقیماً در آن روز در معرض آفتاب قرار دهید و قبل از اینکه آن را یک ماه در تاریکی بگذارید ، به آن آفتاب گیر بدهید!

چه زمانی لازم است جام قاعدگی خود را تعویض کنم؟
فنجان قاعدگی تا 5 سال بیشتر از نظر فنی ایمن است. همانطور که گفته شد ، مراقبت و نگهداری از جام شما نقش سنگینی دارد. اطمینان حاصل کنید که مرتباً استریل می کنید و از نوع صابون صحیح روی لیوان خود برای استفاده استفاده می کنید.

سایز کاپ قاعدگی:

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

برچسب ها کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی ,
بازدید : 142
چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 زمان : 17:01

عوارض کاپ قاعدگی:

6 راه حل برای از بین بردن بوی بد واژن
13 ژوئن 2015 / در بهداشت صمیمی ، نکات و ترفندها / توسط ماندانا
بوی واژن یک مشکل بسیار شایع است که اکثر خانم ها هر از گاهی مجبور به مقابله با آن می شوند. این می تواند به دلایل مختلفی از جمله رشد باکتری ها ، عفونت های مخمر ، بهداشت نامناسب ، تغییرات هورمونی و بیماری های مقاربتی ایجاد شود. اگر مشکل به دلیل عفونت باشد ، ممکن است علائمی مانند قرمزی ، خارش ، سوزش و تحریک در ناحیه واژن وجود داشته باشد. بوی ماهی مخصوصاً در آنجا ، به علت واژنوز باکتریایی ایجاد می شود. در این صورت این روش های درمانی نیز کمک می کنند اما شما باید بیشتر به آن نگاه کنید.

آیا می دانید؟
برای تسکین فوری خارش ، درد و سوزش و رفع التهاب ، یک مکعب یخ برداشته و روی واژن قرار دهید. این امر به دلیل احساس خنک و بی حس شدن همراه با استفاده از یخ ، فوری از واژنیت تسکین می دهد.

6 داروی طبیعی برتر را بخوانید تا با ترکیبات بسیار ساده از شر بوی واژن خلاص شوید.
شماره 1: سرکه سیب
از سرکه سیب به دلیل خاصیت ضد باکتری و ضد عفونی کننده می توان برای مقابله با بوی واژن استفاده کرد. در واقع ، غسل دادن با سرکه سیب یکی از ساده ترین راه ها برای از بین بردن بوی بد است. این به شما کمک می کند تا با سموم و باکتری های ایجاد کننده بوی واژن مقابله کنید. همچنین به بازیابی کیفیت اسیدی فلور واژن کمک می کند. دو فنجان سرکه سیب را در آب گرم حمام مخلوط کنید. حدود 20 دقیقه در آن خیس شوید. این روش درمانی را چندین بار در هفته دنبال کنید تا سریع نتیجه بگیرید. همچنین می توانید روزانه یک لیوان آب مخلوط شده با یک یا دو قاشق غذاخوری سرکه سیب بنوشید.

شماره 2: جوش شیرین
جوش شیرین ماده دیگری است که می تواند برای متعادل سازی سطح pH در بدن مورد استفاده قرار گیرد. وقتی سطح pH متعادل باشد ، مشکل بوی واژن از بین می رود. یک دوم فنجان جوش شیرین را به آب حمام خود اضافه کنید. قسمت پایین بدن خود را حدود 20 دقیقه در آن خیس کنید. خود را با یک حوله تمیز کاملا خشک کنید. این دارو به مبارزه با عفونت مخمر کمک می کند و می تواند به سرعت از شر بو خلاص شود.

شماره 3: ماست
ماده خوب دیگری که می تواند برای درمان بوی واژن استفاده شود ماست است. ماست غنی از باکتری لاکتوباسیلوس است ، که به مبارزه با عفونت کاندیدا (یکی از مهمترین دلایل بوی بد واژن) کمک می کند و سطح طبیعی واژن واژن را بازیابی می کند. هنگامی که سطح pH متعادل شد ، بوی واژن از بین می رود. روزانه دو فنجان ماست ساده و شیرین نشده میل کنید. همچنین می توانید مکمل های پروبیوتیک مصرف کنید.

شماره 4: سرکه سفید
سرکه سفید قدرت این است که با تجزیه پروتئین های بو ، بوها را خنثی می کند. شستشوی سرکه سفید به از بین بردن بوی واژن کمک می کند. همچنین به بازیابی سطح pH واژن کمک می کند. هر یک از سرکه سفید و نمک را یک و نیم فنجان در آب حمام ولرم مخلوط کنید. چند دقیقه در آن خیس شوید. این روش درمانی را چند بار در هفته دنبال کنید.

شماره 5: روغنهای اساسی
روغن درخت چای دارای خواص ضد قارچی قوی و همچنین ضد عفونی کننده است و بنابراین می توان از آن برای از بین بردن بوی نامطبوع واژن استفاده کرد. این ماده به خلاص شدن از شر باکتری هایی کمک می کند که در بروز این مشکل نقش دارند. سه قطره روغن درخت چای را به یک فنجان آب اضافه کنید. از این محلول برای شستشوی روزانه منطقه یا چندین بار در هفته استفاده کنید. من دوست دارم از سرنگ (بدون سوزن) استفاده کنم. این کار را چند بار در هفته انجام دهید. روغنهای اساسی واقعاً قوی هستند بنابراین بیش از 2-3 قطره نریزید. اسانس را مستقیماً روی ولو نگذارید ، می سوزد.

شماره 6: سیر
من می دانم که به چه فكر می كنید: چگونه می خواهم با قرار دادن بوی دیگری بر روی آن از شر بوی بد خلاص شوم؟ سیر یک آنتی بیوتیک طبیعی است که می تواند برای مقابله با عفونت های واژن و همچنین بوی واژن عالی باشد. خواص ضد قارچی موجود در سیر به بدن شما کمک می کند تا با عفونت مخمر مقابله کند تا از شر باکتری های بد خلاص شود. سیر را به صورت خام یا پخته به صورت روزانه بخورید. می توانید یک یا دو حبه سیر خام را با معده خالی و با یک لیوان آب گرم بخورید. همچنین می توانید حبه های سیر یا رب آن را به غذاها و سالادهایتان اضافه کنید. اگر به طور کلی هضم سیر خام مشکل دارید ، من این کار را نمی کنم. من به دنبال گزینه زیر می روم.

یک یا دو ساعت یک تکه سیر را در واژن قرار دهید. این کار را روزانه یا چند بار در هفته انجام دهید تا از شر مشکل خلاص شوید. کاغذ را مانند پوست میخک پوست بگیرید و آن را وارد کنید. برای یک اثر قوی تر می توانید میخک را شکاف بزنید یا آن را از وسط ببرید. می توانید میخک را به راحتی جدا کنید اما به نظر من لازم نیست (مخصوصاً اگر کاربر فنجان قاعدگی هستید) ، بیرون آوردن آن آسان بود.

همچنین می توانید رب سیر درست کنید و آب آن را بگیرید. برای از بین بردن عملکرد میکروب ها ، آن را مستقیماً روی ناحیه واژن قرار دهید. سیر را می توان با روغن نارگیل و ویتامین E مخلوط کرد تا واژنیت را درمان کند. روغن نارگیل از شیوع عفونت های قارچی جلوگیری می کند.

چه کاری نباید کرد
دوش آب نکشید
من می دانم که دوشش گرفتن وقتی احساس یوک می کنید بسیار وسوسه انگیز است ، شما می خواهید آب زیادی را آنجا بشویید اما این کار را نکنید ، مخمر آب را دوست دارد و با آن رشد می کند ، شما می خواهید مخمر را با گرسنگی و با آن بکشید کمک به آن درمان های طبیعی.

از شکر دور بمانید
همه چیز متصل است و آنچه شما می خورید است.

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

برچسب ها کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی ,
بازدید : 93
چهارشنبه 8 ارديبهشت 1400 زمان : 18:41

10 محصول مراقبت از پوست طبیعی که در واقع کار می کنند
05 مارس 2020

آنا الكساندر
آنا الكساندر
بعدی بخوانید

کدام یک از شامپوهای کلوران برای شما بهترین است؟
یافتن بهترین محصولات مراقبت از پوست طبیعی همیشه به آسانی به نظر نمی رسد. مارک های بسیاری وجود دارند که دامنه های طبیعی خود را راه اندازی کرده اند و به سختی می توان فهمید که امروزه چه عواملی موثر هستند. و بیایید صادقانه بگوییم ، یافتن گزینه های طبیعی که واقعاً م workثر بوده و به شما پوستی شبنم و موهای زرق و برق دار را که جستجو کرده اید ، همیشه آسان نیست. ما متخصصان محصولات خود را جمع آوری کرده ایم و لیستی با 10 محصول زیبایی تهیه کرده ایم که در عین حال به شما امکان می دهد سبک زندگی خود را سبزتر حفظ کنید ، نتیجه می دهد.

بنابراین محصولات موردعلاقه ما کدامند که نمی توانید بدون آنها زندگی کنید؟ به اسکرول ادامه دهید تا در مورد مراقبت از پوست طبیعی مورد علاقه ما اطلاعاتی کسب کنید!

سرم Radiance Caudalie Vinoperfect
بهترین سرم طبیعی صورت
بهترین مراقبت از پوست طبیعی: سرم Caudalie Vinoperfect Radiance 30ml Caudalie Vinoperfect Radiance Serum
هم اکنون خریداری کنید


بیایید شروع کنیم ، با یکی از پرفروش ترین ها برای لکه های تیره که می تواند برای همه استفاده شود ، از جمله در دوران بارداری. این نیروگاه ضد رنگدانه با اسکوالان و وینیفرین که به طور طبیعی مشتق شده است به کم رنگ شدن لکه های تیره کمک می کند در حالی که پوست شما را در طول روز مرطوب نگه می دارد.

روغن اصلاح کننده و تقویت کننده صورت APIVITA Wine Elixir
بهترین روغن طبیعی صورت
بهترین مراقبت از پوست طبیعی: APIVITA Wine Elixir Replenishing Firming Oil Face 30ml APIVITA Wine Elixir Replenishing Firming Oil Face
هم اکنون خریداری کنید


به ترکیبی کامل از روغن های طبیعی با اثر آنتی اکسیدانی قوی عصاره بره موم فکر کنید ، که پوست شما را بسیار تغذیه می کند در حالی که یک اثر ضد پیری خارق العاده دارد. پوست بلافاصله دوباره پر شده و مرطوب می شود و علاوه بر این ، از محافظت در برابر رادیکال های آزاد که باعث علائم زودرس پیری می شوند ، استفاده می شود.

ماسک خاک رس تصفیه کننده JOWAÉ
بهترین ماسک مراقبت از پوست طبیعی
بهترین مراقبت از پوست طبیعی: ماسک خشت پاک کننده JOWAÉ 50ml ماسک خاک رس پاک کننده JOWAÉ
هم اکنون خریداری کنید


اگر به دنبال تهیه یک ماسک پاک کننده مناسب هستید ، بیشتر از این به دنبال آن نباشید ، زیرا این یک کمال ناب است. آنزیم های پاپایا به آرامی پوست را لایه برداری می کنند و عصاره مقدس نیلوفر آبی ظاهر منافذ بزرگ شده را به حداقل می رساند. نه تنها این ، بلکه استفاده از بافت موس لذت بخشی است و کاربرد آن بسیار آسان است به گونه ای که در کمترین زمان همه چیز را در مورد ماسک های کلوچه سفالی فراموش خواهید کرد.

مرطوب کننده روز Bio-Balancing Day گیاهان دریایی دکتر Botanicals
بهترین کرم روز
بهترین مراقبت از پوست طبیعی: مرطوب کننده ضد عفونی کننده و ضد عفونی کننده 50 BotDical Dr. Botanicals مرطوب کننده روز Bio-Balancing Day جلبک دریایی 50ml
هم اکنون خریداری کنید


این کرم آبرسان همزمان پوست را مرطوب و محافظت می کند. این بافت هم مغذی و هم راحت است و برای ایجاد تعادل در انواع پوست ایده آل است. فرمول وگان ، بی رحمی و با مواد طبیعی ساخته شده است ، بنابراین ترکیب ایده های دوستدار محیط زیست در برنامه مراقبت از پوست کاملاً مناسب است.

شامپو فوق العاده ملایم Klorane با شیر جو دو سر
بهترین شامپو
شامپو فوق العاده ملایم Klorane با شیر جو دو سر 200 میلی لیتر شامپو فوق العاده ملایم Klorane با شیر جو دو سر
هم اکنون خریداری کنید


اگر طرفدار مراقبت از پوست طبیعی هستید ، ممکن است طرفدار مراقبت از موی طبیعی نیز باشید. اگر به دنبال یک شامپوی ملایم و مناسب برای کل خانواده هستید ، محدوده شیر جو دو سر از Klorane راه حل مناسبی برای شماست. از 3 سالگی برای همه قابل استفاده است و برای انواع مو مناسب است. فعالیت تسکین دهنده معروف جو دوسر را می توان در این شامپو به شکل شیر جو دوسر که به صورت ارگانیک برداشت شده است ، یافت تا از پوست سر و فیبر مو محافظت کند.

ماسک محافظتی Lazartigue Color Protect Radiance
بهترین ماسک مو
بهترین مراقبت از مو طبیعی: ماسک محافظتی Lazartigue Color Protect Radiance 250ml ماسک محافظ محافظتی Lazartigue Color Protect
هم اکنون خریداری کنید


اگرچه این ماسک مستقیماً کسانی را که دارای موی رنگ شده هستند هدف قرار می دهد ، اما اگر موهای خود را فاقد نشاط بدانید ، همان چیزی است که در برنامه معمول نیاز دارید. این ماسک خامه ای مناسب برای انواع موها ، با رایحه مرکبات به تقویت درخشندگی کمک می کند و از خشک شدن فیبر مو جلوگیری می کند. علاوه بر این ، آن را پر از آنتی اکسیدان می کند تا از موهای شما در برابر تجاوزات خارجی محافظت کند و منجر به ایجاد موهای براق و براق شود.

خوشبوکننده ضد تعریق SVR Spirial Vegetal 48h
بهترین ضد تعریق طبیعی
بهترین ضدعرق طبیعی: دئودورانت SVR Spirial Vegetal 48h Anti-Perspirant 50ml SVR Spirial Vegetal 48h ضد تعریق
هم اکنون خریداری کنید


ضد تعریق طبیعی که در واقع کار می کند؟ اکنون این چیزی است که می خواهیم خودمان ببینیم. فرمول گیاهی فاقد آلومینیوم است و تا 48 ساعت در برابر تعریق زیاد محافظت می کند. ما می دانیم که این پر زرق و برق ترین محصول نیست ، اما مطمئناً وقتی می خواهید در مراقبت از پوست کاملاً سبز بروید ، یافتن این یک چیز دشوار است ، مطمئناً ارزش امتحان کردن را دارد.

خمیر دندان محافظ طبیعی Bio-Eco APIVITA Dental Care
بهترین خمیر دندان طبیعی
خمیر دندان محافظ طبیعی Bio-Eco APIVITA Dental Care Bio-Eco 75ml
هم اکنون خریداری کنید


ادامه حماسه محصولاتی که پر زرق و برق نیستند اما در واقع به آنها نیاز داریم ، در اینجا بهترین خمیر دندان طبیعی ما است.

خرید آنلاین لوازم آرایشی:

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل

بازدید : 100
چهارشنبه 18 فروردين 1400 زمان : 19:19

Pei-Ling Hsu 1 2 ، Yung-Ching Lin 1 2 ، Hao Ni 1 ، Fan-E Mo 1 2
وابستگی ها گسترش می یابد
PMID: 29849882 PMCID: PMC5924996 DOI: 10.1155 / 2018/3491703
مقاله رایگان PMC
چکیده
قارچ های گانودرما ، که در طب سنتی چین برای ارتقا and سلامت و طول عمر استفاده می شود ، به عنوان مکمل های گیاهی بسیار مورد پذیرش قرار گرفته اند.

گانودرما لوسیدوم (GL) ، گونه ای از گانودرما که معمولاً دیده می شود ، برای تولید ترکیب شیمیایی سازگارتر تحت شرایط کنترل شده به صورت تجاری کشت می شود. خواص دارویی GL مربوط به فعالیت های آنتی اکسیدانی و ضد التهابی آن است.درمان زگیل تناسلی خفیف

هدف ما ارزیابی اثر GL در تصلب شرایین ، یک بیماری شریانی مرتبط با استرس اکسیداتیو مزمن و التهاب ، با استفاده از یک مدل موش بستن شریان کاروتید است.

تلاطم جریان ایجاد شده در سرخرگ متصل شده باعث ایجاد استرس اکسیداتیو و هیپرپلازی نئوآنتیمال می شود ، که از ویژگی های آتروژنز اولیه است. GL خوراکی روزانه 2 هفته پس از بستن از ضخیم شدن نئوآنتیمال جلوگیری کرد. علاوه بر این ، عصاره خام تری ترپنوئید گانودرما (GT) جدا شده از GL ، تشکیل neointima ناشی از اتصال را لغو کرد.

از نظر مکانیکی ، قبل از تشخیص هرگونه تغییر ساختاری ، اختلال عملکرد اندوتلیال 3 روز پس از بستن مشاهده شد. GT ها با مهار القا a مجموعه ای از عوامل آتروژنیک از جمله اندوتلین -1 ، فاکتور ویلبراند و پروتئین 1 شیمی کش مونوسیتها و پس از 3 روز بستن ، استرس اکسیداتیو را کاهش داده و وضعیت مقاومت ناپایدار اندوتلیوم را بازیابی می کنند.

فعالیت ضد التهابی GT در سلولهای اندوتلیال ورید ناف انسانی کشت شده (HUVECs) در معرض جریان آشفته در سیستم پرفیوژن آزمایشگاهی مورد آزمایش قرار گرفت.

GT ها باعث القای التهاب VCAM-1 ، TNF-α و IL-6 توسط تنش برشی نوسانی شدند. علاوه بر این ، فعالیت آنتی اکسیدانی GTs در HUVECs در برابر توهین به H2O2 آزمایش شد.

GT ها تجمع سوپراکسید سلولی تحمیل شده توسط H2O2 را از بین بردند ، در نتیجه آسیب سلولی ناشی از H2O2 و پاسخ proatherogenic را کاهش می دهند. نتایج ما خواص ضد حفاظتی قارچ گانودرما را نشان داد و تری ترپنوئیدها را به عنوان مواد تشکیل دهنده مهم آن اثرات شناسایی کرد. GT با از بین بردن استرس اکسیداتیو ناشی از جریان و التهاب از آتروژنز جلوگیری می کند.

صابون گانودرما برای زگیل تناسلی ---ok

درمان تبخال تناسلی با گانودرما------ok uni

قیمت قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی----ok uni

قهوه گانودرما بیز برای زگیل تناسلی----ok uni

درمان قطعی زگیل تناسلی----ok uni

قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی نی نی سایت

قیمت گانودرما برای زگیل تناسلی-----ok uni

قیمت قارچ گانودرما برای زگیل تناسلی----ok uni

درمان زگیل تناسلی----ok uni

پاورفیت و زگیل تناسلی

خرید قهوه گانودرما دکتر بیز---ok uni

گانودرما و تبخال تناسلی-----ok uni

قیمت قهوه گانودرما------ok uni

درمان زگیل تناسلی با گانودرما----ok

درمان تبخال تناسلی تبریزیان


درمان زگیل تناسلی مردان

زگیل تناسلی زنان -----ok


قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی نی نی سایت

قیمت قارچ گانودرما برای زگیل تناسلی


درمان قطعی زگیل تناسلی

قیمت قهوه گانودرما

قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي

گانودرما از کجا تهیه کنیم

درمان زگیل تناسلی با زالو

پماد برای درمان زگیل تناسلی

بهترین درمان زگیل تناسلی

درمان قطعی زگیل تناسلی با گانودرما----

درمان قطعی زگیل تناسلی با طب سنتی

درمان قطعی زگیل تناسلی با سرکه سیب

درمان زگیل تناسلی با واجبی

آیا بعد از درمان زگیل تناسلی میتوان رابطه داشت

درمان زگیل تناسلی با واجبی نی نی سایت

سیاه دانه و درمان زگیل تناسلی

درمان زگیل تناسلی با زالو

پماد برای درمان زگیل تناسلی مردان

درمان زگیل تناسلی با سرکه سیب

درمان زگیل تناسلی خفیف

درمان زگیل تناسلی دکتر روازاده

درمان زگیل تناسلی دکتر خیراندیش

پماد برای درمان زگیل تناسلی مردان

علائم زگیل تناسلی در مردان

درمان زگیل تناسلی با زالو

هزینه درمان زگیل تناسلی مردان

گالری عکس زگیل تناسلی مردان

درمان زگیل تناسلی با واجبی


درمان زگیل تناسلی مردان در شیراز

سفید شدن زگیل تناسلی با سرکه سیب

درمان زگیل تناسلی با سرکه سیب نی نی سایت

پماد برای درمان زگیل تناسلی مردان

درمان زگیل تناسلی با واجبی

درمان قطعی زگیل تناسلی با طب سنتی

درمان زگیل تناسلی با الکل

درمان زگیل تناسلی با زردچوبه

درمان زگیل تناسلی با سیر

سفید شدن زگیل تناسلی با سرکه سیب

درمان زگیل تناسلی با سرکه سیب نی نی سایت

پماد برای درمان زگیل تناسلی مردان

درمان زگیل تناسلی با واجبی

درمان قطعی زگیل تناسلی با طب سنتی

درمان زگیل تناسلی با الکل

درمان زگیل تناسلی با زردچوبه

درمان زگیل تناسلی با سیر

سیر درمان زگیل تناسلی

پماد زگیل تناسلی ادیب

عنبر نسا برای درمان زگیل تناسلی

درمان زگیل تناسلی خفیف

پماد آسیکلوویر برای زگیل تناسلی

قیمت پماد podofilox

قیمت پماد الدرا برای زگیل تناسلی

خرید پماد زگیل تناسلی

درمان زگیل تناسلی با عنبر نسا نی نی سایت

طرز استفاده از عنبر نسا برای عفونت رحم

عنبر نسا برای زگیل تناسلی نی نی سایت

پماد برای درمان زگیل تناسلی

درمان زگیل تناسلی با واجبی

ریشه کن شدن زگیل تناسلی

خواص عنبر نسا

خواص عنبر نسارا برای پوست صورت

بازدید : 127
پنجشنبه 14 اسفند 1399 زمان : 12:52

لیست قیمت محصولات نانو : فناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستارهای گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستم‌هایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی – عمدتاً متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک – از خود نشان می‌دهند.

اسپری نانوسان ثانیکالا

نانو بدنه خودرو نانوسان

قیمت نانو بدنه خودرو نانوسان

محصولات نانوسان بیز

لیست قیمت محصولات نانوسان آلمان

اپلیکیشن نانوسان

نانو تکنولوژی
نانو تکنولوژی
فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم است که در تمامی گرایشات علمی راه یافته واز فناوریهای نوینی است که با سرعت هرچه تمام تر در حال توسعه می‌باشد. از ابتدای دهه ۱۹۸۰ میلادی گستره طراحی و ساخت ساختمانها هر روزه شاهد نوآوری‌های جدیدی در زمینه مصالح کارآراتر و پربازده ترمقاومت، شکل پذیری، دوام و توانایی بیشتر نسبت به مصالح سنتی است.
نانوفناوری یک دانش به شدت میان‌رشته‌ای است و به رشته‌هایی چون مهندسی مواد، پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست‌شناسی، فیزیک کاربردی، ابزارهای نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود.
تحلیل گران بر این باورند که فناوری نانو، فناوری زیستی (Biotechnology) و فناوری اطلاعات (IT) سه قلمرو علمی هستند که انقلاب سوم صنعتی را شکل می‌دهند. نانو تکنولوژی می‌تواند به عنوان ادامهٔ دانش کنونی به ابعاد نانو یا طرح‌ریزی دانش کنونی بر پایه‌هایی جدیدتر و امروزی‌تر باشد.
ایران در فناوری نانو مقام هفتم را در دنیا داراست.

معرفی فناوری نانو

فن‌آوری نانو توانایی ساخت، کنترل و استفاده ماده در ابعاد نانومتری است. اندازه ذرات در فن‌آوری نانو بسیار مهم است، چرا که در مقیاس نانویی، ابعاد ماده در خصوصیات آن بسیار تأثیرگذار است و خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تک تک اتم‌ها و مولکول‌ها با خواص توده ماده متفاوت است. این اندازه در مواد مختلف متفاوت است، اما به طور معمول مواد نانو به موادی که حداقل یکی از ابعاد آن‌ها کوچک‌تر از ۱۰۰ نانو متر باشد گفته می‌شود.

فناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستار‌های گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستم‌هایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی – عمدتاً متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک – از خود نشان می‌دهند.

فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم است که در تمامی گرایشات علمی راه یافته واز فناوری‌های نوینی است که با سرعت هرچه تمام‌تر در حال توسعه می‌باشد. از ابتدای دهه ۱۹۸۰ میلادی گستره طراحی و ساخت ساختمان‌ها هر روزه شاهد نوآوری‌های جدیدی در زمینه مصالح کارآراتر و پربازده ترمقاومت، شکل پذیری، دوام و توانایی بیشتر نسبت به مصالح سنتی است.

نانوفناوری یک دانش به شدت میان‌رشته‌ای است و به رشته‌هایی، چون مهندسی مواد، پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست‌شناسی، فیزیک کاربردی، ابزار‌های نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود.

تحلیل گران بر این باورند که فناوری نانو، فناوری زیستی (Biotechnology) و فناوری اطلاعات (IT) سه قلمرو علمی هستند که انقلاب سوم صنعتی را شکل می‌دهند. نانو تکنولوژی می‌تواند به عنوان ادامهٔ دانش کنونی به ابعاد نانو یا طرح‌ریزی دانش کنونی بر پایه‌هایی جدیدتر و امروزی‌تر باشد.

فروشگاه محصولات نانو در تهران

لیست قیمت محصولات نانو

محصولات نانو سان

بهترین اسپری نانو ماشین

محصولات نانو سان خودرو

محصولات نانوسان دیجی کالا

قیمت محصولات نانوسان آلمان

واکس، پولیش و تمیزکننده خودرو نانوسان – شوینده فرش و مبل نانوسان – مراقبت کفش و لوازم جانبی نانوسان – اسکاچ و سیم ظرفشویی نانوسان – شیشه پاک کن نانوسان

تاریخچه فناوری نانو
در حدود ۴۰۰ سال پیش از میلاد مسیح، دموکریتوس فیلسوف یونانی، برای اولین بار واژه اتم را که در زبان یونانی به معنی تقسیم نشدنی است، برای توصیف ذرات سازنده مواد به کار برد. از این رو شاید بتوان او را پدر فناوری و علوم نانو دانست.
نانو ریشه یونانی “نانس” به معنی کوتوله می‌باشد. فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم می‌باشد که در تمامی گرایشات علمی راه یافته است تا جایی که در یک دههٔ آینده برتری فراینده‌ها، وابسته به این تحول خواهد بود.ماهیت فناوری نانو توانایی کارکردن در تراز اتمی، مولکولی و فراتر از آن در ابعاد بین ۱ تا ۱۰۰ نانومتر، با هدف ساخت و دخل و تصرف در چگونگی آرایش اتم‌ها یا مولکول‌ها با استفاده از مواد، وسایل و سیستم‌هایی با توانایی‌های جدید و با تغییر این ساختارها و رسیدن به بازدهی بیشتر مواد می‌باشد.
فناوری نانو فرایند دستکاری مواد در مقیاس اتمی و تولید مواد و ابزار، به وسیله کنترل آنها در سطح اتم‌ها و مولکولهاست. در واقع اگر همه مواد و سیستم‌ها ساختار زیربنایی خود را در مقیاس نانو ترتیب دهند؛ آنگاه تمام واکنش‌ها سریع‌تر و بهینه‌تر صورت می‌گیرد و توسعه پایدار پیش گرفته می‌شود. از جمله دستاوردهای فراوان این فناوری کاربرد آن در تولید، انتقال، مصرف و ذخیره‌سازی انرژی با کارایی بالاست که تحول شگرف را در این زمینه ایجاد می‌کند. از اینرو دست‌اندرکاران و محققان علوم نانو در تلاش‌اند تا با استفاده از این فناوری به آسایش و رفاه بیشتر در درون و برون ساختمان با یافتن طبقه جدیدی از مصالح ساختمانی با عملکرد بالا و صرفه‌جویی در هزینه‌ها بخصوص در مصرف منابع انرژی و در نهایت به توسعه پایدار دست یابند. فناوری نانو منجر به تغییرات شگرف در استفاده از منابع طبیعی، انرژی و آب خواهد شد و پساب و آلودگی را کاهش خواهد داد.
معرفی فن‌آوری نانو
فن‌آوری نانو توانایی ساخت، کنترل و استفاده ماده در ابعاد نانومتری است. اندازه ذرات در فن‌آوری نانو بسیار مهم است، چرا که در مقیاس نانویی، ابعاد ماده در خصوصیات آن بسیار تأثیرگذار است و خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تک تک اتم‌ها و مولکول‌ها با خواص توده ماده متفاوت است. این اندازه در مواد مختلف متفاوت است، اما به طور معمول مواد نانو به موادی که حداقل یکی از ابعاد آن‌ها کوچک‌تر از ۱۰۰ نانو متر باشد گفته می‌شود.
مراحل فن‌آوری نانو
در مجموع این فناوری شامل سه مرحله می‌باشد:
طراحی مهندسی ساختار‌ها در سطح اتم.
ترکیب این ساختار‌ها و تبدیل آن‌ها به مواد جدید با ساختار نانو با خصوصیات ویژه.
ترکیب اینگونه مواد و تبدیل آن‌ها به ابزارهای سودمند.
انتظار می‌رود که نانو تکنولوژی نیاز بشر را به مواد کمیاب کمتر کرده و با کاستن آلاینده‌ها، محیط زیستی سالم‌تر را فراهم کند.
محصولات نانو خودرو
محصولات نانو خودرو

واکس لاستیک:

واکس لاستیک نانوسان
واکس لاستیک نانوسان

محصول شرکت نانوسان با استفاده از مواد آلمانی ضمن محافظت از سطح لاستیک از طریق مواد نانو بکار رفته در آن باعث براق کنندگی و عدم جذب گرد و غبار گردیده ، ماندگاری طولانی و مقرون به صرفه بودن از مزایای اسپری واکس لاستیک نانوسان می باشد.

نحوه استفاده

قبل از استفاده از محصول ، لاستیک را کاملا شسته و از گرد و خاک ، چربی و گل و لای و هرگونه آلودگی دیگر پاک نمایید. سپس واکس را بر روی لاستیک اسپری نمایید.

هشدار :

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

از ترکیب این محصول با سایر شوینده ها جدا خودداری نمایید.

برای حصول نتیجه بهتر ، پس از اسپری کردن واکس روی لاستیک چند دقیقه صبر کنید تا واکس روی سطح لاستیک کاملا پخش و خشک شود سپس از خودرو استفاده نمایید.

محصولات نانو مواد را هم می‌توان به صورت‌های زیر بیان کرد:
فیلم‌های نانو لایه برای کاربردهای عمدتاً الکترونیکی.
نانو پوشش‌های حفاظتی برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی و حفاظت در مقابل عوامل مخرب محیطی.
نانو ذرات به عنوان پیش‌سازنده یا اصلاح ساز پدیده‌های شیمیایی و فیزیکی.
محصولات نانو خودرو
تعریف استاندارد
به طراحی، تعیین ویژگی‌ها، تولید و کاربرد مواد، ابزار آلات و سیستم‌ها با کنترل شکل و اندازه در مقیاس نانو می‌گویند.
به دستکاری کنترل شده، جاگیری دقیق، اندازه‌گیری، مدلسازی و تولید مواد در مقیاس نانو می‌گویند و هدف آن تولید مواد، ابزار و سیستم‌هایی با ویژگی‌های بنیادی و عملکردهای جدید می‌باشد پس علم نانو علمی است برای زندگی.
اصول بنیادی
یک نانومتر (nm) یک میلیاردیم متر است. برای سنجش طول پیوندهای کربن-کربن، یا فاصلهٔ میان دو اتم بازهٔ ۱۲. تا ۱۵. نانومتر به کار می‌رود؛ همچنین قطر یک مولکول دی‌ان‌ای دو رشته‌ای نزدیک به ۲ نانومتراست. و از سوی دیگر کوچک‌ترین باکتری ۲۰۰ نانومتر است. اگر بخواهیم برای دریافتن مفهوم اندازهٔ یک نانومتر نسبت به متر سنجشی انجام دهیم می‌توانیم اندازهٔ آن را مانند اندازهٔ یک تیله به کرهٔ زمین بدانیم. یا به شکلی دیگر یک نانومتر اندازهٔ رشد ریش یک انسان در طول زمانی است که برای بلند کردن تیغ از صورتش باید بگذرد.
با توجه به نو بودن این فن آوری، هر سال کاربردهای جدیدی از آن در صنایع مختلف معرفی می‌شود. در مورد کاربرد‌های نانوتکنولوژی در صنعت ساختمان به طور خلاصه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
محصولات نانو خودرو

نانوسان چیست

اسپری نانو کارواش

قیمت نانو سرامیک خودرو

قیمت اسپری نانو برای ماشین

محصولات نانو خودرو

اسپری نانو برای موتور ماشین

اسپری نانو برای داخل ماشین

  • بهبود خواص سیمان و بتن
  • بهبود خواص مکانیکی
  • افزایش کیفیت سیمان و بتن
  • جلوگیری از نفوذ عوامل مخرب خارجی به داخل بتن
  • نانو پوشش‌ها
  • ایجاد پوشش عایق مناسب
  • عدم نفوذ عوامل خوردگی
  • افزایش مقاومت در برابر انتقال حرارت
  • افزایش مقاومت در برابر خوردگی، سایش و پوسیدگی
  • خاصیت خود تمیز شوندگی سطوح
  • رنگ‌های تصفیه کننده هوا
  • نانو ضد آب کننده‌ها
  • نانو شیشه‌ها
  • شیشه‌های خود تمیز شونده
  • شیشه‌های محافظ در برابر آتش
  • شیشه‌های کنترل کننده انرژی
  • نانو آسفالت‌ها
  • نانوکامپوزیت‌ها
  • تصفیه کننده‌های آب و فاضلاب
  • شاخه‌های اصلی در نانو
  • می‌توان موردهای زیر را شاخه‌های بنیادین دانش نانوفناوری دانست:
  • نانو روکش‌ها
  • نانو مواد
  • نانو پودر‌ها
  • نانو لوله‌ها (نانو تیوب‌ها)
  • نانو کامپوزیت‌ها
  • مهندسی مولکولی
  • موتورهای مولکولی (نانو ماشین‌ها)
  • نانو الکترونیک
  • نانو سیم‌ها
  • نانو حسگر‌ها
  • نانو ترانزیستور‌ها
  • نانو مواد نرم
  • لیپید نانوفناوری
  • نانو مکانیک
  • نانو سیالات
  • نانو لیتوگرافی

بازدید : 258
يکشنبه 2 شهريور 1399 زمان : 22:11

نوشته شده توسط امی لاورنسون به روزرسانی شده 13 آوریل 2020
مکمل
دانشکده
در حال حاضر ، پیام بلند و واضح است: در خانه بمانید. بنابراین ، علاوه بر مراجعه به فروشگاه برای موارد ضروری یا رفتن به برخی از ورزشها ، بیشتر ما که در جبهه های مقدماتی با بیماری همه گیر مبارزه نمی کنیم ، بیشتر از آنچه که احتمالاً گذشته بودیم ، بیشتر وقت خود را صرف می کنیم. در نظر گرفته شده در حال حاضر در یافتن راه هایی برای سالم ماندن ذهنی و جسمی در حالی که یک سنگ پرتاب سنگ از کبوترهای دنج ما هستند ، متمرکز شده ایم.


برای هریک از ما قفل کردن متفاوت است. برخی از آنها در حال رشد گوجه فرنگی و کشت گیاهان دارویی و باغ گیاهان دارویی هستند. هرچه رویکرد شما در مورد تغذیه در حال حاضر باشد ، کلید سوخت درست بدن شماست. بروک آلپرت ، متخصص تغذیه و نویسنده ، خاطرنشان می کند: "هرگاه عوامل استرس زا عمده ، تغییر زندگی یا حتی بیماری همه گیر ایجاد شود ، مراقبت از تغذیه شما بسیار مهم است."


البته ، در دنیای ایده آل ، رژیم های غذایی ما کاملاً متعادل و سرشار از مواد مغذی خواهد بود ، اما در حال حاضر در دنیای ایده آل زندگی نمی کنیم - به دور از آن. استرس و نگرانی می تواند روی عادتهای غذایی ما تأثیر بگذارد و عدم حرکت و هوای تازه نمی تواند کمکی به شما کند. کیمبرلی اسنایدر ، بنیانگذار متخصص تغذیه و سولونا می گوید: ادغام چند مکمل کلیدی در کارهای روزمره ما می تواند باعث تقویت بدن به خصوص در مواقع خودزنی و به دنبال سالم ماندن شود. او توضیح می دهد: "او توضیح می دهد ،" توصیه می شود از مکمل هایی برای حمایت از هضم ، مغز استفاده کنید سلامتی روده و مصونیت برای اینکه احساس خوبی در این اوقات سخت به وجود آوریم. "


ما آلپرت و اسنایدر را فراخوانده ایم تا مکمل های کلیدی را که آنها در حال حاضر فاکتورینگ را توصیه می کنند با ما در میان بگذارند تا به بدن و ذهن ما کمک کنند. در حال حاضر برای شش مکمل ارزش استفاده از پیمایش خود ادامه دهید.


آنزیم های گوارشی
اگر از زمان قفل شدن به برخی از علائم نفخ و IBS توجه کرده اید ، بدانید که این تنها نیست. وی گفت: "هنگامی که در خود انزوا استفاده می شود ، به دلیل برنامه های جدید و یا در دسترس بودن غذا در فروشگاه های مواد غذایی ، عادات منظم غذا خوردن از بین می رود. این می تواند نفخ ، یبوست و گاز را در پی داشته باشد و احساس لاغری و ناراحتی در ما ایجاد کند. " خوشبختانه ، آنزیم های گوارشی با کمک به بدن در متابولیزه کردن پروتئین ، چربی و کربوهیدرات ها از دستگاه گوارش پشتیبانی می کنند. این به ما امکان می دهد حداکثر مواد مغذی را از غذاهای سالم که می خوریم ، دریافت کنیم و این باعث تقویت ایمنی ، سلامتی و سلامتی ما می شود.

آنزیم های هضم کننده نیز به کاهش نفخ و گاز کمک می کنند! "


اسنایدر توصیه می کند قبل از هر وعده غذایی آنزیم هضم شده خود را احساس کنید (35 دلار) تا بیشترین غذای شما را دریافت کند.


Solluna آنزیم های هضم خوبی را احساس می کنید
Solluna آنزیم های هضم خوبی را 35 دلار احساس می کنید
فروشگاه
ویتامین D3
ویتامین D3 یکی از مهمترین مکمل هایی است که در صورت گذراندن زمان زیادی در خانه می توانید مصرف کنید. آلپرت می گوید: "این یک مکمل است که من اغلب در سراسر صفحه به مشتریان خود توصیه می کنم." وی گفت: "ویتامین D3 دریافت غذا از نظر غذایی بسیار دشوار است و با وجود آنکه می تواند آن را از برخی از مواجهه های خورشید قرار دهد ، همیشه موثر نیست زیرا بسیاری از افراد از ضد آفتاب استفاده می کنند (درست) یا در مناطقی از کشور زندگی می کنند که خورشید محدود است."

و در حال حاضر ، هنگامی که سیستم ایمنی بدن ما مهم است ، ویتامین D3 مهم است. اسنایدر می گوید: "لازم است سیستم ایمنی بدن به درستی کار کند ، برای استخوان های قوی و تعادل هورمونی کار کند." "هنگامی که بیش از حد طبیعی در آن گیر کردیم ، خطر کمبود ویتامین D را داریم که می تواند منجر به ایمنی به خطر بیفتد و میزان خلق و خو و سطح انرژی را کاهش دهد."

سلامتی خود را با یک مکمل ویتامین D3 تقویت کنید اما به طور صحیح آن را مصرف کنید: "این یک ویتامین محلول در چربی است ، به این معنی که باید آن را همراه با غذا میل کنید ، و به خصوص غذایی که مقداری چربی در آن وجود دارد (سلام ، نان تست آووکادو و تخم مرغ) به بدن شما اجازه می دهد تا به طور صحیح این ماده مغذی مهم را جذب کند. "

NatureWise Vitamin D3 5000 IU
NatureWise Vitamin D3 5،000 IU 16 دلار
فروشگاه
پروبیوتیک
سالم نگه داشتن روده شما بسیار مهم است. دانشمندان اکنون می فهمند که میکروبی موجود در روده ما ، اگر سالم باشد ، می تواند همه چیز را از روحیه ما گرفته تا سلامت پوست ما پشتیبانی کند. او می گوید: "من توصیه می کنم پروبیوتیک های SBO ، که باکتری های سالم موجود در طبیعت هستند و روده را تقویت می کنند ، به ما کمک کنند تا مواد مغذی را که می خوریم جذب کنیم و در از بین بردن زباله ها سرعت ببخشیم." سیستم هایی برای عملکرد بهینه ، مبارزه با یبوست و سوء هاضمه که ممکن است بیشتر در هنگام انزوا به وجود بیایند. " سیستم به عنوان نتیجه گیاهان مفید در روده رخ می دهد. "

به گفته یک متخصص تغذیه ، اینجا را کلیک کنید تا لیست ما از بهترین پروبیوتیک ها برای خانم ها را ببینید.

Solluna احساس خوب SBO + پروبیوتیک
Solluna Feel Good SBO + Probiotics 49 دلار
فروشگاه
امگا 3
بسیاری از ما می دانیم که التهاب می تواند به سیستم ایمنی بدن شما منجر شود و همچنین می تواند سطح التهاب شما را بالا ببرد ، که می تواند باعث مشکلات سلامتی شما شود )

آیا می خواهید با یک مکمل ، التهاب را برطرف کنید؟ Alpert یک راه مورد علاقه برای مبارزه با التهاب ، مصرف یک مکمل با کیفیت بالا امگا 3 است. آلپرت می گوید: "مطالعات بیشماری نشان داده اند که رژیم های غذایی با امگا 3 بیشتر با سطح التهاب پایین تر مرتبط هستند." دیگر مزایای امگا 3 مزایای مثبت آن برای افسردگی و اضطراب است. مطالعات نشان داده است که افرادی که امگا 3 مصرف می کنند ، کمتر دچار افسردگی می شوند و افراد افسرده یا مضطرب می توانند با مصرف امگا 3 علائم خود را بهبود بخشند. "

مشکلی که وجود دارد این است که امگا 3 تمایل به روغن ماهی دارد و این باعث می شود که اگر یک وگان باشید ، کار را سخت می کند. با این حال ، اسنایدر توصیه می کند اگر ماهی خاموش از منوی خود به دنبال وگان DHA یا EPA است. او می گوید: "مصرف مکمل DHA / EPA به تأمین نیازهای بدن کمک می کند." مکمل های DHA / EPA که وگان هستند و از شفافیت مکمل های روغن ماهی جلوگیری می کنند. اینها می توانند روزانه با غذا مصرف شوند تا مغز ما سالم بماند و روحیه ما برداشته شود. Ritual's Multivitamin یک Byrdie مورد علاقه است و حاوی امگا 3 به شکل وگان DHA از میکرو جلبک های منبع از کانادا است.

آیین
ضروری مراسم برای زنان مولتی ویتامین 30 دلار
فروشگاه
CBD
آلپرت می گوید: "در زمان هایی مانند اکنون ، هرگز زمان بهتری برای امتحان CBD وجود ندارد." CBD ترکیبی باورنکردنی است که می تواند به اضطراب و بی خوابی کمک کند ، دو مسئله اساسی که بسیاری از مردم این روزها با آن دست و پنجه نرم می کنند. همچنین برای افرادی که با مسائل روحی روبرو هستند سودمند است. "

بسیاری از مکمل های CBD در بازار وجود دارد که می تواند دانستن اینکه از کجا باید برای یک مبتدی شروع کنید ، دلهره آور است. آلپرت می گوید: "آنچه که هنگام انتخاب یک مکمل CBD مهم است ، اطمینان حاصل کنید که این محصول کاملاً طیف است." این بدان معنی است که شما CBD را از کودکان دریافت نمی کنید ، بلکه ترکیبات باورنکردنی دیگری را نیز پیدا می کنید که در بچه ها وجود دارد. مطمئن باشید مقدار THC یا بخشی از کودکان که باعث ایجاد اثرات پیسکو (سنگسار شدن ، بالا رفتن یا گرفتن ماسک ها) می شوند به حدی است که هیچ تاثیری در شما نخواهد گذاشت. "

سعی کنید Alpert دارای Daily Habit CBD باشد که ایجاد کرده است تا به شما کمک کند مزایای CBD را برای همه به ارمغان بیاورد.

برای راهنمای نهایی ما برای CBD و تمام مزایای سلامتی آن اینجا را کلیک کنید.

سی دی
تنتور لرد جونز CBD 60 دلار
فروشگاه
مکمل منیزیم-اکسید
به گفته اسنایدر ، یکی از اولین مواردی که افراد هنگام اختلال در کارهای روزمره خود دچار اختلال می شوند یا وقتی که از حالت معمول بی تحرک هستند ، یبوست یا احساس "پشتیبان گیری" است. وارد کنید: منیزیم ، چهارمین ماده معدنی فراوان که در بدن شما وجود دارد. او می گوید: "برای سیستم های داخلی آسان است که هنگام گیر شدن در داخل دچار رکود شوید ، به همین دلیل من مانند اکسل منیزیم مانند مکمل اکسید منیزیم ، مکمل اکسید منیزیم دارم."

به گفته اسنایدر ، مکمل های اکسید منیزیم "اکسیژن را به روده بزرگ و بدن منتقل می کند ، سموم و زباله های اسیدی از روده بزرگ را شل می کند و از بین بردن آن حمایت می کند. این فرایند سم زدایی و حمایت از سلامت روده برای تقویت ایمنی را بهبود می بخشد ، که هم اکنون می توانیم از آنها استفاده کنیم.اسنایدر توصیه می کند قبل از خواب مکمل اکسید منیزیم مصرف کنید ، "بنابراین وقتی صبح روز بعد از خواب بیدار می شوید همه چیز جریان می یابد."

بازدید : 222
يکشنبه 2 شهريور 1399 زمان : 22:08

نوشته شده توسط ZLATA FAERMAN UPDATED 30 آوریل 2020
ماکارونی
دانشکده
در طول این زمان بی سابقه ، ملت (و جهان) با هوشیاری فراوان ، بسیاری از امور روزمره خود را تغییر داده اند. به ما گفته می شود که از لمس کردن چشم ، بینی و دهان خود (کاری که تقریباً 16 بار در ساعت انجام می دهید بدون حتی تحقق بخشیدن) جلوگیری کنید و از فاصله بین خود و افراد دیگر خودداری کنید. در اصل ، شما این یک میلیون بار شنیده اید: در خانه بمانید و بخشی خود را انجام دهید تا منحنی را صاف کنید.

با توجه به این نکته ، اگر از قبل در مورد مواد غذایی تأمین می شوید ، اکنون زمان انجام این کار است. از آنجا که شما می خواهید میزان زمان ترک خانه را کاهش دهید (در صورت امکان) به صفر ، همانطور که ما آنها را نیز دوست داریم. اکنون باید از نوع منجمد انباشت کنید که در صورت نیاز به راحتی می توانید آنرا یخ بزنید.

بنابراین ، در حالی که Spach Nacho Doritos یک کالای عالی برای خرید مواد غذایی است ، ما در اینجا طولانی مدت فکر می کنیم - گزینه های پایدار نگه داشتن قفسه سالم برای تهیه ، سرو غذا و میان وعده ها. در زیر ، مطابق توصیه کارشناسان ، موارد دلخواه ما را پیدا کنید.

01
از 13
ماکارونی نخودچی
به جای ماکارونی گندم ، مانند نخود ، یک جایگزین سالم تر انتخاب کنید. Tracy Lockwood Beckerman ، متخصص تغذیه می گوید: "نخود حاوی روی تقویت کننده سیستم ایمنی و استرس زا مانند منیزیم است." "ماکارونی های مبتنی بر نخود پر از پروتئین گیاهی ، فیبر هستند و حتی فاقد گلوتن هستند." نام تجاری Banza بسیار توصیه می شد و Banza Pasta را در 15+ شکل ، Banza Rice (5 دقیقه آشپز می کند) و Mac و پنیر گیاهی مستقر در گیاه ارائه می دهد.


02
از 13
میان وعده های ترد
متعصبان پنیر متحد می شوند! ویس ها را ترد ، طعم دار و با 100٪ پنیر واقعی تهیه می کنند که پخته شده و سرخ نشده هستند. آنها هر بار که گاز می گیرند مانند یک مهمانی طعم می دهند و جایگزینی فوق العاده برای تراشه های سیب زمینی روغنی هستند. طعم دهنده ها شامل Tangy Ranch و Nacho معمولی و جدید هستند. مارک دیگری با نام AvoCrazy ، آووکادو پف را ایجاد می کند. فکر کنید پنیر پنیر اما سالم باشد. در حال حاضر وگان ، فاقد گلوتن ، قند ندارند و سرشار از ویتامین K ، ویتامین C ، فولات و پتاسیم هستند ، همه در آووکادو یافت می شود.


03
از 13
پاک کننده های کره ای آجیل
کره بادام زمینی ، کره بادام ، کره بادام زمینی و هر مهره ای که در بین آن قرار دارد بهتر است یک ماده اصلی شیرین کاری باشد. آنها نه تنها سرشار از امگا 3 هستند ، بلکه منبع خوبی از منیزیم هستند ، بلکه یک ماده معدنی است که به طور طبیعی اضطراب و استرس را کاهش می دهد. بریگیت زیتلین ، متخصص تغذیه ای مستقر در نیویورک نیز می گوید برای اطمینان از خرید کالاهایی که نمک یا قند ندارند اضافه کنید. "مواد لازم فقط اسم مهره را می گویند بدون هیچ چیز اضافی." Split Nutrition بسته ای از کره گردو و مربا را دارد که همه در یک بسته هستند.

04
از 13
کوکی های بهتر برای شما
رفتارهای پیشنهادی لنی و لری با پروتئین ، فیبر و هیچکدام از مواد بد بسته بندی نشده است. کوکی های وگان مستقر در بچه ها ، انواع مختلفی از طعم های مختلف را به ارمغان می آورند تا همه افراد خانواده را راضی کنند. آنها حتی یک کوکی کتو نیز دارند ، اگر این چیزی است که شما وارد آن می شوید.


05
از 13
ماهی قوطی کنسرو شده
لی پنبه ، RND ، LDN ، پیشنهاد می دهد هر نوع کنسرو کنسرو شده را برای ماهی سالاد کنسرو تعویض کنید. وی می گوید: "ماهی آزاد منبع عالی ویتامین های گروه B ، پروتئین ، اسیدهای چرب امگا 3 و ویتامین D است." اگر می توانید ماهی قزل آلا گرفته شده وحشی را در یک قوطی خریداری کنید ، بهترین انتخاب خود را نشان می دهد باور کنید یا نه ، استخوانهای نرم داخل منبع عالی کلسیم هستند. "


06
از 13
ماکارونی عدس سبز
دکتر می گوید: "فرآیند پالایش بیشتر مواد مغذی را از گندم خارج می کند ، و ماکارونی های منظم و منبع ضعیف ویتامین ها و مواد معدنی را از بین می برد." سارا نیدلر ، زیست شناس مولکولی با دکترای تخصصی. در تحقیقات سرطان در عوض ، او به عنوان جایگزین دیگری برای پاستای گندم ، ماکارونی عدس سبز را توصیه می کند. "عدس یکی از پرمصرف ترین غذاهای گیاهی با شاخص گلیسمی پایین است که شما را برای مدت طولانی پر می کند." برداشت باستانی عدس سبز و اسپاگتی عدس سبز را ارائه می دهد.

07
از 13
طبیعتاً شیرین رفتار می کند
Baresnacks تراشه های وگان را ارائه می دهد ، و با ثبات در قفسه از سیب های واقعی تهیه می شود که پخته می شوند ، سرخ نشده اند. چیپس فوجی و قرمز سیب فاقد قند یا مواد نگهدارنده ای اضافه شده است ، بنابراین میان وعده ای مناسب برای خود یا دادن آن به خانواده است. تنها عنصر سیب است. یکی دیگر از شیرین ترین غذاهای شیرین و پایدار که دارای قفسه است ، خرما است. ژله ها دارای خرمای ارگانیک هستند که دارای فیبر گیاهی طبیعی هستند و از شاخص گلایسمی پایینی برخوردار نیستند. معمولاً مملو از منیزیم ، ویتامین های گروه B و پتاسیم است.

08
از 13
گرانولو خانگی
غلات را می توان با مقدار زیادی قند اضافه شده مربا پر کرد ، اما کمی غلات سبوس دار ، فیبر ، پروتئین یا چربی های سالم. دکتر. جاش Ax، DNM، DC، CNS پیشنهاد می کند به جای آن گرانول خود را بسازید. "منگنه های شلوار مانند نارگیل خشک ، آجیل ، دانه ها ، جو دو سر ، میوه خشک شده ، عسل و شربت افرا همه عناصر مورد نیاز شما هستند." گزینه های دیگری مانند غلات Kashi GO مواد مغذی خوبی و مغذی با پروتئین و فیبر هستند. آن را با جو دوسر از مسیر طبیعی روشن کنید. Qi'a Superseeds و غلات جو دوسر آنها یک مشت تغذیه ای را با جو دوسر ، دانه های چیا ، دانه های شاهدانه و گندم سیاه و بدون قند اضافه می کند.

09
از 13
آب قلم، آبگوشت استخوان
مواد غذایی کنسرو شده یا جعبه های استخوانی می توانند پایه ای برای یک تن سوپ های مغذی باشند. Shannon Doleac متخصص تغذیه ، این مواد را به جای انواع کنسرو فرآوری شده با سدیم بالا ، توصیه می کند. Parks & Nash سوپ های مایع استخوانی ایجاد کرده اند که از قبل پخته شده و برای گرم کردن آماده هستند. این سوپ های پر پروتئین به کاهش التهاب ، ایمنی بدن و بهبود سلامت روده ، خواب و انرژی کمک می کنند.

10
از 13
نان بدون گلوتن جوانه زده است
نان های سفید می توانند شما را مه آلود و بی حالی نشان دهند ، زیرا از نظر نشاسته زیاد هستند. به جای نان معمولی گندم سفید یا سبوس دار ، نان غلات سبوس دار مانند نان دانه ای کوچک شمالی شمالی Bakehouse را در نظر بگیرید. جوی مک کارتی ، متخصص تغذیه ، می گوید: "جوانه زدن باعث می شود تا مواد مغذی بدن را جذب کرده و تمام مواد و فیبر خود را حفظ کنند." "به علاوه ، مواد مغذی ضروری ، مانند ویتامین های گروه B و ویتامین C ، بیشتر برای تقویت تمرکز و آگاهی ذهنی شما در دسترس هستند."

11
از 13
کوینو
این مواد مغذی متراکم و پایدار از نظر قفسه ، نیروگاهی برای تطبیق پذیری است. جین ویلیامز ، متخصص سلامت و سلامت تغذیه می گوید: "کوئینوآ درصد خوبی از تمام اسیدهای آمینه ضروری را دارد که بدن ما قادر به ایجاد آن نیست." "Quinoa را می توان در همه چیز از گزینه های صبحانه ، همبرگرهای گیاهی ، غذاهای جانبی و دسرهای سالم استفاده کرد."

12
از 13
مخلوط پنکیک سالم تر
برای مخلوط کردن پنکیک سالم تر مثل خطی که اخیراً راه اندازی شده است از Purely Elizabeth. این مخلوط ها که معمولاً به عنوان ماده دوم شکر تصفیه شده هستند ، با ترکیبی از آرد چیا ، کنف و بادام تهیه می شوند که با قند نارگیل شیرین می شوند. آنها حتی یک مخلوط پنکیک دارند که حاوی کلاژن پر از چمن است ، یک ماده عالی برای مواد غذایی آگاه سلامت.

13
از 13
میان وعده های دریایی
هوس شور شور؟ جلبک دریایی بسیار مغذی است و بهترین راه حل برای یک ناهار ، سالاد ، تقلا صبحگاهی یا حتی به عنوان جایگزینی برای چیپس ها است. دی جی بلاتنر ، RD به دلیل داشتن ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین C و اسیدهای چرب امگا 3 ، میان وعده های جلبک دریایی را دوست دارد. تنقلات جلبک دریایی ارگانیک gimMe ، که در همه طعم های مختلف از جمله نمک دریایی ، کنجد و روغن زیتون وجود دارد را امتحان کنید. اگر شما ترجیح می دهید یکی دیگر از درمان های شور را امتحان کنید ، Goodfish یک تراشه پوستی ماهی قزل آلا ترد واقعا دلپذیر را ارائه می دهد. بله بسته بندی شده با پروتئین تمیز ، چربی های سالم ، کلاژن دریایی و دارای طعم های مختلفی است.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 95
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 610
  • بازدید کلی : 8450
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه